سرور اچ پی HPE Proliant ML30 G9

سرور اچ پی HPE Proliant ML30 G9

آیا شعبه یا دفاتر راه دور شما به سروری نیاز دارند که دسترس‌ پذیر و قابل ارتقا باشند تا نیازهایی که در نتیجه تغییر کسب و کار خود دارید را برآورده کنند؟سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 یک سرور ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست و مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. این سرور اچ پی اولین سروری است که بعد از تفکیک HP به دوشرکت، توسط  HPE ارایه شده و جایگزین سرور ML3 10 G8 v2 است. اما ویژگی‌های نوآورانه آن مدیریت ساده، بهبود ابزار ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی بیشتر در انرژی است که کاهش TCO را نتیجه می‌شود، ویدئوی بررسی اجمالی این سرور اچ پی نیز در انتهای مقاله آمده است.

سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 یک سرور ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست و مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. پس به طور کلی برای Home Office ها، Remote Branch Officeها و کسب وکارهای درحال رشد ایده‌آل است. از آنجاییکه هم کارایی و هم ارتقاپذیری را به هم ارایه می‌دهد، نیازهای رشد را برآورده می‌کند.

Processor family Intel® Xeon® E3-1200 product family; Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Core™ i3; Intel® Pentium®
Number of processors ۱
Processor core available ۴ or 2
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۶۴GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR4 UDIMM
Drive description (۴) LFF SAS/SATA/SSD or , (8) SFF SAS/SATA/SSD Hot , plug and/or Non-hot plug, depending on model

مدیریت یک پارچه

مدیریت Easy-to-Use، سازگار و منعطف آن را به سروری برجسته تبدیل می‌کند که برای Front Office بسیار مناسب است و پشتیبانی و مدیریت پکپارچه در این سرور اچ پی توسط ابزارهایی که در ادامه معرفی می‌شود، به صورتی بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده است. این ابزارهای مدیریتی عبارتند از:
۱– سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 دارای HPE iLO Management Engin است که به صورت استاندارد روی همه سرورهای پرولیانت نسل نه اچ پی نصب شده است.
۲HPE Insight Control قابلیت‌های پیشرفته مدیریتی را برای زیرساخت سرور پرولیانت اچ پی فراهم می‌کند. HPE iLO پیشرفته در واقع یک مولفه کلیدی و اصلی است که عملکرد از راه دور سرور را بهبود می‌بخشد در نتیجه هزینه‌های سفرهای لازم در زمینه IT را کاهش داده و در عین حال زمان لازم برای رفع مشکل ایجاد شده برای مشتری را کاهش می‌دهد. با HPE Insight Online که در HPE Insight Remote Support ارایه می‌شود، امکان مانیتورینگ ۲۴ ساعته از راه دور فراهم می‌شود و در ضمن دسترسی در هر زمان و هر مکان به وضعیت IT و پشتیبانی را نیز فراهم می‌کند.
۳HPE Smart Update باعث کاهش زمان Deployment و پیچیدگی آپدیت می‌شود زیرا آپدیت زیرساخت سروری در دیتاسنتر به صورت سیستماتیک انجام می‌شود. HPE Smart Update شامل موارد زیر است:

حفاظت از داده

حفاظت از داده به صورت Near-Continuous Data Protection یا Near CDP انجام می‌شود که یک اصطلاح عمومی برای محصولات بکاپگیری و ریکاوری است. گزینه‌هایی که Smart Array در سرور HPE ProLiant ML30 Gen9 ارایه می‌دهد شامل موارد زیر است:
Business RAID Mirroring
Striping Capability

سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Gen9

آیا به دنبال سروری سطح پایین هستید که در عین ارزانی، کارا و مطمئن باشد؟ سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 سروری مناسب برای کسب و کارهای کوچک و خانگی شماست که تهیه و راه‌اندازی آن آسان است. ML10 در واقع یک Mini Tower است و قیمت ارزان آن، این سرور را به اولین جایگزین مناسب برای ورک استیشن‌های قبلی تبدیل می‌کند. در این مقاله ویدئوی معرفی اجمالی این سرور اچ پی نیز ارایه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید…

آیا به دنبال سروری سطح پایین هستید که در عین ارزانی، کارا و مطمئن باشد؟ سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 سروری مناسب برای کسب و کارهای کوچک و خانگی شماست که تهیه و راه‌اندازی آن آسان است. ML10 در واقع یک Mini Tower است و قیمت ارزان آن، این سرور را به اولین جایگزین مناسب برای ورک استیشن‌ های قبلی تبدیل می‌کند. این سرور اچ پی در واقع ارزان‌ترین سرور پرولیانت اچ پی است. شرکت‌های SMB هدف این سرور هستند خصوصا آن‌هایی که به دنبال استفاده از Microsoft Office365 و Azure هستند اما در عین حال نیز می‌خواهند از سرویس شبکه محلی و پشتیبان‌گیری نیز استفاده کنند. ارتقا پذیری آن حجم‌های کاری موردنیاز را تامین کرده و کارایی آن نیز امکان از دست رفتن داده را کاهش می‌دهد. این سرور ایستاده و تک پردازنده اچ پی، با داشتن کمترین قیمت، می‌تواند اولین سرور شما باشد.

Processor family Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Pentium®; Intel® Core™ i3
Number of processors ۱
Processor core available ۲ or 4
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Memory, maximum ۶۴GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR4 UDIMM
Drive description (۶) LFF SATA
Non-hot plug, depending on model

قیمت پایین

سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 برای کسب و کارهای خانگی و کوچک که به دنبال ویژگی‌های سرور و کارایی هستند، سروری مناسب بوده و دارای کم‌ترین قیمت است. محبوبیت آن به علت داشتن قیمت پایین و در عین حال پشتیبانی از بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند فایل سرور و سرویس شبکه است.دارای ماژول تعبیه شده Intel® AMT Management است که کنسول کنترل از راه دور، مرورگر وب GUI و امکان روشن و خاموش کردن از راه دور را دارد. در واقع این ویژگی مدیریتی جایگزینی برای iLO شده است.چیپست اینتل آن از RSTe SATA RAID پشتیبانی می‌کند که کارایی را برای حجم‌های کاری فراهم می‌کند.

انعطاف پذیری

سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 حداکثر تا ۶LFF را پشتیبانی می‌کند و امکان افزایش اسلات I/O نیز فراهم هست.پیکربندی آن شامل UEFI است که هم از راه دور و هم به صورت محلی با Intelligent Provisioning و یا Scripting Toolkits قابل راه‌اندازی است.این امکان نیز وجود دارد که در صورت تمایل از HPE H241 Smart Host Bus Adapter نیز استفاده کنید تا بتوانید از حالت HBA یا RAID ساده بهره برید. در حالت RAID ساده می‌توانید RAID 0، RAID 1 و RAID 5 را با قابلیت انتخابی HPE Secure Encryption فراهم کنید.پورت خروجی آن از نوع Display Port است و از VGA پشتیبانی نمی‌کند. در ضمن امکان پیاده‌سازی ESX نیز وجود ندارد.

سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 v2

اگر برای کسب و کار کوچک خود به دنبال سروری هستید که هم انعطاف پذیر باشد و هم دارای قیمت مناسب، HP ProLiant ML10 v2 انتخاب مناسبی است. این میکرو سرور اچ پی، ایستاده، تک پردازنده و ۴ یونیته بوده و برای کسب و کارهای کوچکی که به یک شبکه کوچک نیاز دارند، ایده آل است. مهمترین ویژگی ML10 v2 این است که کسب و کارهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند قادر به خرید آن هستند و در کنار آن از اسلات های شبکه و ذخیره سازی، محاسبات بهینه شده و مدیریت سریع و قابل اعتماد بهره مند می شوند. تکنولوژی سرور که ML10 v2 از آن استفاده می کند، سرویس بدون وقفه ای را ارایه می دهد که قابل اعتمادتر و دارای طول عمر بیشتری است. در ادامه با ما همراه باشید.اگر برای کسب و کار کوچک خود به دنبال سروری هستید که هم انعطاف پذیر باشد و هم دارای قیمت مناسب، HP ProLiant ML10 v2 انتخاب مناسبی است. این میکرو سرور اچ پی، ایستاده، تک پردازنده و ۴ یونیته بوده و برای کسب و کارهای کوچکی که به یک شبکه کوچک نیاز دارند، ایده آل است. مهمترین ویژگی ML10 v2 این است که کسب و کارهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند قادر به خرید آن هستند و در کنار آن از اسلات های شبکه و ذخیره سازی، محاسبات بهینه شده و مدیریت سریع و قابل اعتماد بهره مند می شوند.

Processor family Intel® Pentium®; Intel® Xeon® E3-1200v3 product family; Intel® Core™ i3
Number of processors ۱
Processor core available ۲ or 4
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۳۲GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR3 UDIMM
Drive description (۶) LFF SATA

قیمت مناسب

همان طور که پیش از این گفته شد، ویژگی برجسته این سرور اچ پی قیمت مناسب آن است و در عین حال بهترین کارایی و ویژگی ها را برای کسب و کارهای کوچک به همراه دارد. با وجود iLO 4، مدیریت Out of band و از راه دور برای ادمین های شبکه میسر است و به سادگی می توان از راه دور سرور را آپدیت کرد درنتیجه هزینه لزوم حضور در محل کاهش می یابد. مدیریت Out of band یعنی ایجاد کانالی برای مدیریت که به اپراتور شبکه امکان دسترسی به منابع شبکه را می دهد. به صورت پیش فرض دو اسلات PCIe دارد که می تواند به ۴ عدد نیز ارتقا یابد تا نیازهای رو به رشد کسب و کار را پاسخگو باشد.

تعداد اسلاید ها

سرور ML10 v2 طوری طراحی شده که به آسانی نصب می شود و به راحتی همراه با رشد نیازهای کاری شما توسعه می یابد. داشتن حداکثر ۶ هارد LFF، ۴ پورت USB و ۴ اسلات I/O این مهم را اثبات می کند. در کنار همه اینها دارای دو پورت کارت شبکه (۲x1Gbe) در قسمت جلویی است تا از امکانات شبکه و دسترسی بالا بهره مند شوید. این پورت ها برای مجازی سازی مناسب است و نیازی به خرید کارت شبکه نیست. مدیریت iLO با استفاده از یکی از این دو کارت شبکه ۱گیگابیتی انجام می شود. در نتیجه ویژگی های اصلی مانند ریبوت کردن سرور و برخی ویژگی های پیشرفته مانند کنترل از راه دور و  Mounting Media ممکن می شود.

سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 مخصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده که دو پردازنده را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند هم به صورت ایستاده و هم به صورت رک‌مونت و قابل نصب در رک استفاده شود. هوشمندی تعبیه شده در آن، وجود تعادل بین ذخیره‌سازی، کارایی، بهره‌وری و قابل مدیریت بودن و همچنین وجود فضای خالی در آن در جهت ارتقای سیستم در آینده، همه و همه در این سرور اچ‌پی جمع شده‌اند. در انتها ویدئویی با زیرنویس فارسی با شما همراه هستم ، آیا به دنبال سرور ایستاده‌ای هستید که توانایی استثنایی برای تامین نیازهای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، و در حال رشد را داشته باشد؟ سرور HPE ProLiant ML150 Gen9، تاور سروری با عمق تقریبا ۶۱ سانتیمتر است که برای کسب‌وکارهایی با بودجه محدود می‌تواند ارزشمند باشد. پردازنده‌های Intel® Xeon® E5-2600 v4 می‌تواند Essential Performance را فراهم کند. با وجود نوآوری در آن، مدیریت و پیاده‌سازی به سادگی انجام می‌گیرد و کسب‌وکار شما می‌تواند به طور پیوسته به این مزایا دست یابد. برحسب نیازهای خود می‌توانید سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 را ارتقا دهید و در کل ارزش تجاری بالایی را نصیب شما می‌کند. این سرور اچ‌ پی کارایی و بهره‌ وری را هم برای سازمان‌های کوچک و هم سازمان‌های متوسط که در حال رشد هستند، فراهم می‌کنند.

Processor speed: ۲٫۴MHz
Memory slots: ۱۶ DIMM slots, Maximum
Expansion slots (۶) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Network controller: Broadcom 5717 Dual-port 1GbE 2 Ports per controller
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۵۱۲GB
Memory slots ۱۶ DIMM slots, Maximum
Memory type DDR4 SmartMemory
Drive description • (۴) LFF SAS/SATA or
• (۱۰) LFF SAS/SATA or
• (۸) SFF SAS/SATA or
• (۱۶) SFF SAS/SATA

مدیریت زیرساخت

سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 به دنبال سادگی در پیاده‌سازی سرور است که با مدیریت چندلایه‌ای محقق می‌شود. با وجود HPE Integrated Lights-Out (iLO) می‌توانید به نیازهای درحال رشد خود پاسخ دهید. داشبورد شخصی‌شده آنلاین آن، برای مانیتورینگ سلامت زیرساخت همگرا یا Converged Infrastructure و همچنین پشتیبانی از مدیریت HPE Insight Online فراهم است. در پیکربندی در حالت بوت UEFI یا Unified Extensible Firmware Interface، نظارت لوکال و یا از راه دور فراهم است که به وسیله  Intelligent Provisioning و یا ابزار Scripting Toolkits تامین می‌شود. در این سرور اچ‌پی، آپدیت Firmware و درایورها بهینه شده و باعث کاهش Downtime می‌شود که تامین آن بر عهده Smart Update است.

Smart Update خود شامل SUM یا Smart Update Manager و SPP یا Service Pack for ProLiant است. به طور کلی این سرور اچ‌پی ارایه دهنده New Style IT است و سادگی و سرعت را برای مدیریت کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.قابلیت اطمینان و خدمات جهانی ۲۴ ساعته به همراه ابزارهای مدیریتی بی‌نظیر و از راه دور، باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود و در عین حال زمان پاسخگویی به مشتری (Resolution Time) نیز بهبود یافته است.در دسترس‌پذیری جهانی، خدمات و پشتیبانی از گستره وسیعی از خدمات از نصب گرفته تا پشتیبانی‌هایی از نوع Extended Support.

سرور اچ پی HPE ProLiant ML110 Gen9

آیا سروری ارتقاپذیر و با کارایی بالا نیاز دارید که با بودجه کسب‌وکارتان هماهنگ شود؟ سرور پرولیانت اچ‌پی مدل ML110 Gen9، سروری کوچک و مناسب است که کارایی، توسعه‌پذیری و رشد را با قیمتی مناسب برای انجام محاسبات کسب‌وکار شما فراهم می‌کند. در این مقاله ویدئویی برای آشنایی با این سرور اچ‌پی ارایه می‌شود. با ما همراه باشید … ML110 Gen9 سروری ایستاده، تک پردازنده است که می‌تواند داخل رک هم قرار گیرد و فضای ۴٫۵ یونیت را اشغال می‌کند. دارای ۵ اسلات PCIe است و ۸ عدد هارد LFF یا ۱۶ عدد هارد SFF را پشتیبانی می‌کند. ۸ اسلات DDR4 DIMM را با امکان پشتیبانی از HPE DDR4 SmartMemory با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت را دارد. با این ویژگی‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، شعبات و دفاتر راه دور باشد.

این از سری سرور های ایستاده ی شرکت اچ پی میباشد. بر روی این سرور نهایتا میتوان ۱ پردازنده قرار داد . پردازنده های سری Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family; Intel® Xeon® E5-1600 v3 product family را پشتیبانی میکند. این CPUها دارای ۴ ، ۸ ، ۱۰ و یا ۱۴ هسته هستند .این سرور ها دارای ۵ Expansion slots میباشند. بر روی ML110 G9 تنها میتوان از مموری های سری DDR4 استفاده کرد . این سرور ۸ اسلات مموری را دارا میباشد که ماکزیمم مموری که میتوان بر روی این سرور قرار داد ۲۵۶GB مباشد. برای قرار دادن هادر بر روی این سرور یا میتوان حداکثر ۸ هارد LFFو یا ۱۶ هارد SFFاستفاده کرد . دارای یک کارت شبکه ی انبرد Broadcom 5717 است که این کارت شبکه دارای ۲ پرت میباشد. دارای یک استوریج کنرلر Dynamic Smart Array B140i نیز میباشد. شرکت اچ پی جهت اسان تر شدن مدریت این سرور از پورت ILO بر روی این سرور استفاده کرده است .

Processor family Intelu00ae Xeonu00ae E5-2600 v3 product family; Intelu00ae Xeonu00ae E5-1600 v3 product family
Number of processors ۱
Processor core available ۴ or 6 or 8 or 10
Power supply type (۲) Multi-output
Expansion slots (۵) Maximum – For detail descriptions reference the Quick Spec
Memory, maximum ۲۵۶GB
Memory slots ۸ DIMM slots
Memory type DDR4 Smart Memory
Drive description (۸) LFF SAS/SATA/SSD and, (16) SFF SAS/SATA/SSD
Network controller Broadcom 5717 2 Ports

ویژگی ها

• پشتیبانی از پردازنده اینتل زئون که مخصوص سرورهاست، با تعداد هسته‌های ۱۴ عدد و حداکثر سرعت ۳٫۵Ghz (پشتیبانی از ۲۸ هسته پردازنده در حالت مجازی که با وجود سرعت ۳٫۵ گیگاهرتز، عددی معادل ۹۸ گیگاهرتز به دست می‌آید.)
• دارای ۵ اسلات PCIe، و ۸ عدد هارد LFF یا ۱۶ عدد هارد SFF و ۸ اسلات DDR4 DIMM برای رفع نیاز شما در رشد کسب‌وکار
• صرفه‌جویی در مصرف انرژی با کاهش هزینه کولینگ با استفاده از ASHRAE A3 Compliance
• ایده‌آل برای دفاتری که عمق کیس آنها کمتر از ۴۸ سانتیمتر و وزنشان زیر ۲۵ کیلوگرم است.
• دارای هارددرایوهای ۱۰TB SAS/SATA
• دارای embedded SATA HPE Dynamic Smart Array B140i Controller for both boot and data
• وجود Optional HPE Smart Array Controller باعث افزایش کارایی هارد و دسترس‌پذیری داده می‌شود: تکنولوژی ۱۲Gb/s SAS
• وجود Host Bus Adapters HPE Smart که امکان ایجاد ارتباط SAS با قابلیت High Performance و قابل اطمینان را هم در حالت HBA و هم در حالت RAID فراهم می‌کند.
• دارای ۸ پورت USB با قابلیت پشتیبانی از USB 3: در صورتی که بایوس در حالت UEFI کانفیگ شود، می‌توان از قابلیت USB 3 استفاده کرد ولی در حالت Lagacy از نسخه ۱ و ۲ استفاده می‌شود.

سرور اچ پی HP ProLiant ML350 Gen9

اگر به دنبال رشد و توسعه زیرساخت های IT کسب و کار خود هستید سرور HP ProLiant ML350 Gen9 سروری مناسب برای شماست که ویژگیهای کارایی، دسترسی آسان، توسعه پذیری، مدیریت، قابلیت اطمینان و سرویس دهی آسان را با هم ترکیب کرده و آن را به گزینه ای مناسب برای دفاتر دور، کسب و کارهای در حال رشد و مراکز داده تبدیل کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این سرور را مشاهده کنید. سرور HP ProLiant ML350 Gen9 یک سرور نسل ۹ اچ‌پی است که ویژگی‌های کارایی، دسترسی آسان، توسعه‌پذیری، مدیریت، قابلیت اطمینان و سرویس‌دهی آسان را با هم ترکیب کرده و آن را به یک گزینه مناسب برای دفاتر کاری دور، کسب و کارهای در حال رشد و مراکز داده تبدیل کرده است.HP ProLiant ML350 مجهز به آخرین پردازنده Intel Xeon E5-2600 v3 است که تا ۷۰ درصد عملکرد آن را افزایش داده است. همچنین ۱۲GB/s serial-attached SCSI (SAS) را به همراه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های گرافیکی و محاسباتی پشتیبانی می‌کند.

سرور ML350 G9 قوی ترین سرور ایستاده ی سری Gen 9 شرکت اچ پی میباشد . این سرور را همانند سایر سرور های شرکت اچ پی در صورت نیاز میتوان درون رک قرار داد که در این صورت این سرور ۵ یونیت از رک ما را اشغال خواهد کرد . این سرور دو اسلات برای قرار دادن CPU را دارا میباشد . و این پردازنره ها را میتوان از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family انتخاب کرد و در این صورت دارای ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۸ ، ۲۰ و یا ۲۲ هسته ی پردازنده بر روی خود خواهد داشت .
این سرور دارای ۲۴ اسلات مموری میباشد . و بر روی این اسلات ها میتوان از مموری های DDR4 SmartMemory قرار داد . و جهت استفاده ا حداکثر توان این سرور میتوان از ۲۴ مموری ۶۴GB DDR4 RDIMM استفاده کرد که در این صورت این سرور دارای ۱٫۵TB مموری خواهد بود .این سرور میتواند ۲۴ عدد هارد LFF و یا ۴۸ عدد هارد SFF را در خود جای دهد . این هارد ها میتوانند یکی از انواع هارد های SAS ، SATA ، SSD انتخاب شده باشند .این سرور دارای یک کارت شبکه ۳۳۱i Ethernet Adapter که دارای ۴ پورت ۱Gb میباشد . همچنین این سرور متناسب مدل خود یکی از استوریج گنترلر های Smart Array P440ar/2GB FBWC و یا Dynamic Smart Array B140i را دارا باشد . شرکت اچ پی جهت اسان تر شدن مدریت این سرور یک پورت ILO بر روی این سرور قرار داده است .

Processor family Intelu00ae Xeonu00ae E5-2600 v3 product family
Number of processors ۱۸ or 16 or 12 or 10 or 8 or 6 or 4
Processor core available ۴ or 2
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the Quick Spec
Memory, maximum ۳۲GB
Memory slots ۴ DIMM slots
Memory type DDR3 UDIMM
Drive description (۴) LFF SAS/SATA/SSD or
Form factor (fully configured) ۴U