سرور اچ پی HP ProLiant ML350 Gen9

اگر به دنبال رشد و توسعه زیرساخت های IT کسب و کار خود هستید سرور HP ProLiant ML350 Gen9 سروری مناسب برای شماست که ویژگیهای کارایی، دسترسی آسان، توسعه پذیری، مدیریت، قابلیت اطمینان و سرویس دهی آسان را با هم ترکیب کرده و آن را به گزینه ای مناسب برای دفاتر دور، کسب و کارهای در حال رشد و مراکز داده تبدیل کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این سرور را مشاهده کنید. سرور HP ProLiant ML350 Gen9 یک سرور نسل ۹ اچ‌پی است که ویژگی‌های کارایی، دسترسی آسان، توسعه‌پذیری، مدیریت، قابلیت اطمینان و سرویس‌دهی آسان را با هم ترکیب کرده و آن را به یک گزینه مناسب برای دفاتر کاری دور، کسب و کارهای در حال رشد و مراکز داده تبدیل کرده است.HP ProLiant ML350 مجهز به آخرین پردازنده Intel Xeon E5-2600 v3 است که تا ۷۰ درصد عملکرد آن را افزایش داده است. همچنین ۱۲GB/s serial-attached SCSI (SAS) را به همراه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های گرافیکی و محاسباتی پشتیبانی می‌کند.

سرور ML350 G9 قوی ترین سرور ایستاده ی سری Gen 9 شرکت اچ پی میباشد . این سرور را همانند سایر سرور های شرکت اچ پی در صورت نیاز میتوان درون رک قرار داد که در این صورت این سرور ۵ یونیت از رک ما را اشغال خواهد کرد . این سرور دو اسلات برای قرار دادن CPU را دارا میباشد . و این پردازنره ها را میتوان از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family انتخاب کرد و در این صورت دارای ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۸ ، ۲۰ و یا ۲۲ هسته ی پردازنده بر روی خود خواهد داشت .
این سرور دارای ۲۴ اسلات مموری میباشد . و بر روی این اسلات ها میتوان از مموری های DDR4 SmartMemory قرار داد . و جهت استفاده ا حداکثر توان این سرور میتوان از ۲۴ مموری ۶۴GB DDR4 RDIMM استفاده کرد که در این صورت این سرور دارای ۱٫۵TB مموری خواهد بود .این سرور میتواند ۲۴ عدد هارد LFF و یا ۴۸ عدد هارد SFF را در خود جای دهد . این هارد ها میتوانند یکی از انواع هارد های SAS ، SATA ، SSD انتخاب شده باشند .این سرور دارای یک کارت شبکه ۳۳۱i Ethernet Adapter که دارای ۴ پورت ۱Gb میباشد . همچنین این سرور متناسب مدل خود یکی از استوریج گنترلر های Smart Array P440ar/2GB FBWC و یا Dynamic Smart Array B140i را دارا باشد . شرکت اچ پی جهت اسان تر شدن مدریت این سرور یک پورت ILO بر روی این سرور قرار داده است .

Processor family Intelu00ae Xeonu00ae E5-2600 v3 product family
Number of processors ۱۸ or 16 or 12 or 10 or 8 or 6 or 4
Processor core available ۴ or 2
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the Quick Spec
Memory, maximum ۳۲GB
Memory slots ۴ DIMM slots
Memory type DDR3 UDIMM
Drive description (۴) LFF SAS/SATA/SSD or
Form factor (fully configured) ۴U