سرور اچ پی HPE ProLiant ML110 Gen9

آیا سروری ارتقاپذیر و با کارایی بالا نیاز دارید که با بودجه کسب‌وکارتان هماهنگ شود؟ سرور پرولیانت اچ‌پی مدل ML110 Gen9، سروری کوچک و مناسب است که کارایی، توسعه‌پذیری و رشد را با قیمتی مناسب برای انجام محاسبات کسب‌وکار شما فراهم می‌کند. در این مقاله ویدئویی برای آشنایی با این سرور اچ‌پی ارایه می‌شود. با ما همراه باشید … ML110 Gen9 سروری ایستاده، تک پردازنده است که می‌تواند داخل رک هم قرار گیرد و فضای ۴٫۵ یونیت را اشغال می‌کند. دارای ۵ اسلات PCIe است و ۸ عدد هارد LFF یا ۱۶ عدد هارد SFF را پشتیبانی می‌کند. ۸ اسلات DDR4 DIMM را با امکان پشتیبانی از HPE DDR4 SmartMemory با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت را دارد. با این ویژگی‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، شعبات و دفاتر راه دور باشد.

این از سری سرور های ایستاده ی شرکت اچ پی میباشد. بر روی این سرور نهایتا میتوان ۱ پردازنده قرار داد . پردازنده های سری Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family; Intel® Xeon® E5-1600 v3 product family را پشتیبانی میکند. این CPUها دارای ۴ ، ۸ ، ۱۰ و یا ۱۴ هسته هستند .این سرور ها دارای ۵ Expansion slots میباشند. بر روی ML110 G9 تنها میتوان از مموری های سری DDR4 استفاده کرد . این سرور ۸ اسلات مموری را دارا میباشد که ماکزیمم مموری که میتوان بر روی این سرور قرار داد ۲۵۶GB مباشد. برای قرار دادن هادر بر روی این سرور یا میتوان حداکثر ۸ هارد LFFو یا ۱۶ هارد SFFاستفاده کرد . دارای یک کارت شبکه ی انبرد Broadcom 5717 است که این کارت شبکه دارای ۲ پرت میباشد. دارای یک استوریج کنرلر Dynamic Smart Array B140i نیز میباشد. شرکت اچ پی جهت اسان تر شدن مدریت این سرور از پورت ILO بر روی این سرور استفاده کرده است .

Processor family Intelu00ae Xeonu00ae E5-2600 v3 product family; Intelu00ae Xeonu00ae E5-1600 v3 product family
Number of processors ۱
Processor core available ۴ or 6 or 8 or 10
Power supply type (۲) Multi-output
Expansion slots (۵) Maximum – For detail descriptions reference the Quick Spec
Memory, maximum ۲۵۶GB
Memory slots ۸ DIMM slots
Memory type DDR4 Smart Memory
Drive description (۸) LFF SAS/SATA/SSD and, (16) SFF SAS/SATA/SSD
Network controller Broadcom 5717 2 Ports

ویژگی ها

• پشتیبانی از پردازنده اینتل زئون که مخصوص سرورهاست، با تعداد هسته‌های ۱۴ عدد و حداکثر سرعت ۳٫۵Ghz (پشتیبانی از ۲۸ هسته پردازنده در حالت مجازی که با وجود سرعت ۳٫۵ گیگاهرتز، عددی معادل ۹۸ گیگاهرتز به دست می‌آید.)
• دارای ۵ اسلات PCIe، و ۸ عدد هارد LFF یا ۱۶ عدد هارد SFF و ۸ اسلات DDR4 DIMM برای رفع نیاز شما در رشد کسب‌وکار
• صرفه‌جویی در مصرف انرژی با کاهش هزینه کولینگ با استفاده از ASHRAE A3 Compliance
• ایده‌آل برای دفاتری که عمق کیس آنها کمتر از ۴۸ سانتیمتر و وزنشان زیر ۲۵ کیلوگرم است.
• دارای هارددرایوهای ۱۰TB SAS/SATA
• دارای embedded SATA HPE Dynamic Smart Array B140i Controller for both boot and data
• وجود Optional HPE Smart Array Controller باعث افزایش کارایی هارد و دسترس‌پذیری داده می‌شود: تکنولوژی ۱۲Gb/s SAS
• وجود Host Bus Adapters HPE Smart که امکان ایجاد ارتباط SAS با قابلیت High Performance و قابل اطمینان را هم در حالت HBA و هم در حالت RAID فراهم می‌کند.
• دارای ۸ پورت USB با قابلیت پشتیبانی از USB 3: در صورتی که بایوس در حالت UEFI کانفیگ شود، می‌توان از قابلیت USB 3 استفاده کرد ولی در حالت Lagacy از نسخه ۱ و ۲ استفاده می‌شود.