سرور اچ پی HPE Proliant ML30 G9

آیا شعبه یا دفاتر راه دور شما به سروری نیاز دارند که دسترس‌ پذیر و قابل ارتقا باشند تا نیازهایی که در نتیجه تغییر کسب و کار خود دارید را برآورده کنند؟سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 یک سرور ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست و مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. این سرور اچ پی اولین سروری است که بعد از تفکیک HP به دوشرکت، توسط  HPE ارایه شده و جایگزین سرور ML3 10 G8 v2 است. اما ویژگی‌های نوآورانه آن مدیریت ساده، بهبود ابزار ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی بیشتر در انرژی است که کاهش TCO را نتیجه می‌شود، ویدئوی بررسی اجمالی این سرور اچ پی نیز در انتهای مقاله آمده است.

سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 یک سرور ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست و مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. پس به طور کلی برای Home Office ها، Remote Branch Officeها و کسب وکارهای درحال رشد ایده‌آل است. از آنجاییکه هم کارایی و هم ارتقاپذیری را به هم ارایه می‌دهد، نیازهای رشد را برآورده می‌کند.

Processor family Intel® Xeon® E3-1200 product family; Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Core™ i3; Intel® Pentium®
Number of processors ۱
Processor core available ۴ or 2
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۶۴GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR4 UDIMM
Drive description (۴) LFF SAS/SATA/SSD or , (8) SFF SAS/SATA/SSD Hot , plug and/or Non-hot plug, depending on model

مدیریت یک پارچه

مدیریت Easy-to-Use، سازگار و منعطف آن را به سروری برجسته تبدیل می‌کند که برای Front Office بسیار مناسب است و پشتیبانی و مدیریت پکپارچه در این سرور اچ پی توسط ابزارهایی که در ادامه معرفی می‌شود، به صورتی بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده است. این ابزارهای مدیریتی عبارتند از:
۱– سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 دارای HPE iLO Management Engin است که به صورت استاندارد روی همه سرورهای پرولیانت نسل نه اچ پی نصب شده است.
۲HPE Insight Control قابلیت‌های پیشرفته مدیریتی را برای زیرساخت سرور پرولیانت اچ پی فراهم می‌کند. HPE iLO پیشرفته در واقع یک مولفه کلیدی و اصلی است که عملکرد از راه دور سرور را بهبود می‌بخشد در نتیجه هزینه‌های سفرهای لازم در زمینه IT را کاهش داده و در عین حال زمان لازم برای رفع مشکل ایجاد شده برای مشتری را کاهش می‌دهد. با HPE Insight Online که در HPE Insight Remote Support ارایه می‌شود، امکان مانیتورینگ ۲۴ ساعته از راه دور فراهم می‌شود و در ضمن دسترسی در هر زمان و هر مکان به وضعیت IT و پشتیبانی را نیز فراهم می‌کند.
۳HPE Smart Update باعث کاهش زمان Deployment و پیچیدگی آپدیت می‌شود زیرا آپدیت زیرساخت سروری در دیتاسنتر به صورت سیستماتیک انجام می‌شود. HPE Smart Update شامل موارد زیر است:

حفاظت از داده

حفاظت از داده به صورت Near-Continuous Data Protection یا Near CDP انجام می‌شود که یک اصطلاح عمومی برای محصولات بکاپگیری و ریکاوری است. گزینه‌هایی که Smart Array در سرور HPE ProLiant ML30 Gen9 ارایه می‌دهد شامل موارد زیر است:
Business RAID Mirroring
Striping Capability