سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 v2

اگر برای کسب و کار کوچک خود به دنبال سروری هستید که هم انعطاف پذیر باشد و هم دارای قیمت مناسب، HP ProLiant ML10 v2 انتخاب مناسبی است. این میکرو سرور اچ پی، ایستاده، تک پردازنده و ۴ یونیته بوده و برای کسب و کارهای کوچکی که به یک شبکه کوچک نیاز دارند، ایده آل است. مهمترین ویژگی ML10 v2 این است که کسب و کارهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند قادر به خرید آن هستند و در کنار آن از اسلات های شبکه و ذخیره سازی، محاسبات بهینه شده و مدیریت سریع و قابل اعتماد بهره مند می شوند. تکنولوژی سرور که ML10 v2 از آن استفاده می کند، سرویس بدون وقفه ای را ارایه می دهد که قابل اعتمادتر و دارای طول عمر بیشتری است. در ادامه با ما همراه باشید.اگر برای کسب و کار کوچک خود به دنبال سروری هستید که هم انعطاف پذیر باشد و هم دارای قیمت مناسب، HP ProLiant ML10 v2 انتخاب مناسبی است. این میکرو سرور اچ پی، ایستاده، تک پردازنده و ۴ یونیته بوده و برای کسب و کارهای کوچکی که به یک شبکه کوچک نیاز دارند، ایده آل است. مهمترین ویژگی ML10 v2 این است که کسب و کارهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند قادر به خرید آن هستند و در کنار آن از اسلات های شبکه و ذخیره سازی، محاسبات بهینه شده و مدیریت سریع و قابل اعتماد بهره مند می شوند.

Processor family Intel® Pentium®; Intel® Xeon® E3-1200v3 product family; Intel® Core™ i3
Number of processors ۱
Processor core available ۲ or 4
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۳۲GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR3 UDIMM
Drive description (۶) LFF SATA

قیمت مناسب

همان طور که پیش از این گفته شد، ویژگی برجسته این سرور اچ پی قیمت مناسب آن است و در عین حال بهترین کارایی و ویژگی ها را برای کسب و کارهای کوچک به همراه دارد. با وجود iLO 4، مدیریت Out of band و از راه دور برای ادمین های شبکه میسر است و به سادگی می توان از راه دور سرور را آپدیت کرد درنتیجه هزینه لزوم حضور در محل کاهش می یابد. مدیریت Out of band یعنی ایجاد کانالی برای مدیریت که به اپراتور شبکه امکان دسترسی به منابع شبکه را می دهد. به صورت پیش فرض دو اسلات PCIe دارد که می تواند به ۴ عدد نیز ارتقا یابد تا نیازهای رو به رشد کسب و کار را پاسخگو باشد.

تعداد اسلاید ها

سرور ML10 v2 طوری طراحی شده که به آسانی نصب می شود و به راحتی همراه با رشد نیازهای کاری شما توسعه می یابد. داشتن حداکثر ۶ هارد LFF، ۴ پورت USB و ۴ اسلات I/O این مهم را اثبات می کند. در کنار همه اینها دارای دو پورت کارت شبکه (۲x1Gbe) در قسمت جلویی است تا از امکانات شبکه و دسترسی بالا بهره مند شوید. این پورت ها برای مجازی سازی مناسب است و نیازی به خرید کارت شبکه نیست. مدیریت iLO با استفاده از یکی از این دو کارت شبکه ۱گیگابیتی انجام می شود. در نتیجه ویژگی های اصلی مانند ریبوت کردن سرور و برخی ویژگی های پیشرفته مانند کنترل از راه دور و  Mounting Media ممکن می شود.