سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Gen9

آیا به دنبال سروری سطح پایین هستید که در عین ارزانی، کارا و مطمئن باشد؟ سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 سروری مناسب برای کسب و کارهای کوچک و خانگی شماست که تهیه و راه‌اندازی آن آسان است. ML10 در واقع یک Mini Tower است و قیمت ارزان آن، این سرور را به اولین جایگزین مناسب برای ورک استیشن‌های قبلی تبدیل می‌کند. در این مقاله ویدئوی معرفی اجمالی این سرور اچ پی نیز ارایه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید…

آیا به دنبال سروری سطح پایین هستید که در عین ارزانی، کارا و مطمئن باشد؟ سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 سروری مناسب برای کسب و کارهای کوچک و خانگی شماست که تهیه و راه‌اندازی آن آسان است. ML10 در واقع یک Mini Tower است و قیمت ارزان آن، این سرور را به اولین جایگزین مناسب برای ورک استیشن‌ های قبلی تبدیل می‌کند. این سرور اچ پی در واقع ارزان‌ترین سرور پرولیانت اچ پی است. شرکت‌های SMB هدف این سرور هستند خصوصا آن‌هایی که به دنبال استفاده از Microsoft Office365 و Azure هستند اما در عین حال نیز می‌خواهند از سرویس شبکه محلی و پشتیبان‌گیری نیز استفاده کنند. ارتقا پذیری آن حجم‌های کاری موردنیاز را تامین کرده و کارایی آن نیز امکان از دست رفتن داده را کاهش می‌دهد. این سرور ایستاده و تک پردازنده اچ پی، با داشتن کمترین قیمت، می‌تواند اولین سرور شما باشد.

Processor family Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Pentium®; Intel® Core™ i3
Number of processors ۱
Processor core available ۲ or 4
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Memory, maximum ۶۴GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR4 UDIMM
Drive description (۶) LFF SATA
Non-hot plug, depending on model

قیمت پایین

سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 برای کسب و کارهای خانگی و کوچک که به دنبال ویژگی‌های سرور و کارایی هستند، سروری مناسب بوده و دارای کم‌ترین قیمت است. محبوبیت آن به علت داشتن قیمت پایین و در عین حال پشتیبانی از بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند فایل سرور و سرویس شبکه است.دارای ماژول تعبیه شده Intel® AMT Management است که کنسول کنترل از راه دور، مرورگر وب GUI و امکان روشن و خاموش کردن از راه دور را دارد. در واقع این ویژگی مدیریتی جایگزینی برای iLO شده است.چیپست اینتل آن از RSTe SATA RAID پشتیبانی می‌کند که کارایی را برای حجم‌های کاری فراهم می‌کند.

انعطاف پذیری

سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 حداکثر تا ۶LFF را پشتیبانی می‌کند و امکان افزایش اسلات I/O نیز فراهم هست.پیکربندی آن شامل UEFI است که هم از راه دور و هم به صورت محلی با Intelligent Provisioning و یا Scripting Toolkits قابل راه‌اندازی است.این امکان نیز وجود دارد که در صورت تمایل از HPE H241 Smart Host Bus Adapter نیز استفاده کنید تا بتوانید از حالت HBA یا RAID ساده بهره برید. در حالت RAID ساده می‌توانید RAID 0، RAID 1 و RAID 5 را با قابلیت انتخابی HPE Secure Encryption فراهم کنید.پورت خروجی آن از نوع Display Port است و از VGA پشتیبانی نمی‌کند. در ضمن امکان پیاده‌سازی ESX نیز وجود ندارد.