سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 مخصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده که دو پردازنده را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند هم به صورت ایستاده و هم به صورت رک‌مونت و قابل نصب در رک استفاده شود. هوشمندی تعبیه شده در آن، وجود تعادل بین ذخیره‌سازی، کارایی، بهره‌وری و قابل مدیریت بودن و همچنین وجود فضای خالی در آن در جهت ارتقای سیستم در آینده، همه و همه در این سرور اچ‌پی جمع شده‌اند. در انتها ویدئویی با زیرنویس فارسی با شما همراه هستم ، آیا به دنبال سرور ایستاده‌ای هستید که توانایی استثنایی برای تامین نیازهای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، و در حال رشد را داشته باشد؟ سرور HPE ProLiant ML150 Gen9، تاور سروری با عمق تقریبا ۶۱ سانتیمتر است که برای کسب‌وکارهایی با بودجه محدود می‌تواند ارزشمند باشد. پردازنده‌های Intel® Xeon® E5-2600 v4 می‌تواند Essential Performance را فراهم کند. با وجود نوآوری در آن، مدیریت و پیاده‌سازی به سادگی انجام می‌گیرد و کسب‌وکار شما می‌تواند به طور پیوسته به این مزایا دست یابد. برحسب نیازهای خود می‌توانید سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 را ارتقا دهید و در کل ارزش تجاری بالایی را نصیب شما می‌کند. این سرور اچ‌ پی کارایی و بهره‌ وری را هم برای سازمان‌های کوچک و هم سازمان‌های متوسط که در حال رشد هستند، فراهم می‌کنند.

Processor speed: ۲٫۴MHz
Memory slots: ۱۶ DIMM slots, Maximum
Expansion slots (۶) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Network controller: Broadcom 5717 Dual-port 1GbE 2 Ports per controller
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۵۱۲GB
Memory slots ۱۶ DIMM slots, Maximum
Memory type DDR4 SmartMemory
Drive description • (۴) LFF SAS/SATA or
• (۱۰) LFF SAS/SATA or
• (۸) SFF SAS/SATA or
• (۱۶) SFF SAS/SATA

مدیریت زیرساخت

سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 به دنبال سادگی در پیاده‌سازی سرور است که با مدیریت چندلایه‌ای محقق می‌شود. با وجود HPE Integrated Lights-Out (iLO) می‌توانید به نیازهای درحال رشد خود پاسخ دهید. داشبورد شخصی‌شده آنلاین آن، برای مانیتورینگ سلامت زیرساخت همگرا یا Converged Infrastructure و همچنین پشتیبانی از مدیریت HPE Insight Online فراهم است. در پیکربندی در حالت بوت UEFI یا Unified Extensible Firmware Interface، نظارت لوکال و یا از راه دور فراهم است که به وسیله  Intelligent Provisioning و یا ابزار Scripting Toolkits تامین می‌شود. در این سرور اچ‌پی، آپدیت Firmware و درایورها بهینه شده و باعث کاهش Downtime می‌شود که تامین آن بر عهده Smart Update است.

Smart Update خود شامل SUM یا Smart Update Manager و SPP یا Service Pack for ProLiant است. به طور کلی این سرور اچ‌پی ارایه دهنده New Style IT است و سادگی و سرعت را برای مدیریت کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.قابلیت اطمینان و خدمات جهانی ۲۴ ساعته به همراه ابزارهای مدیریتی بی‌نظیر و از راه دور، باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود و در عین حال زمان پاسخگویی به مشتری (Resolution Time) نیز بهبود یافته است.در دسترس‌پذیری جهانی، خدمات و پشتیبانی از گستره وسیعی از خدمات از نصب گرفته تا پشتیبانی‌هایی از نوع Extended Support.